BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


Click here for Myspace Layouts

AFTER HEAR STORY..MUST FOLLOW!

Friday, March 4, 2011

1St chapter~

ISNIN.......
"Ah!kanapalah emak tak kejutkan aku 6pagi tadi....aku dah lambat kesekolah!
alamak bas dah nak terlepas!baik aku cepat!"
Aku Nita atau nama sebenarku Nur Nita binti Muhd Zahid.
berumur 16 tahun dan bersekolah di SEK.MEN.SERIMINANTI
sebuah sekolah dengan nam yang memang klasik...
pada tahun lepas aku menduduki PMR atau lebih dikenali sebagai PENIALAIN MENENGAH RENDAH...aku antara pelajar yang terbaik "result"untuk PMR...
tetapi pada hari ini....
           Di pintu kelas.....mengetuk pintu dan memberi salam"ASSALAMUAILAIKUM CIKGU....maaf saya bangun lambat cikgu...."pergi ke tempat duduk dan duduk di belakanglah juga....termenung....mengingati kembali sesuatu peristiwa yang membuatkan aku tak akan melupakan si Dia.......
     Sehari selepas habis nya PMR......
Di dalam kelas........
"Hei Nita apa yang kau nak buat lepas PMR ni???"
"Aku rasa aku nk duduk rumah je kot...."
"Apalah ko ni.....kitaorang nak pergi 'blind date' ngan budak sekolah lain...kau betul nak duduk rumah je???
"H'ah.....aku rasa aku tak nak lah 'kapel' ni...aku sekarang ni nak fokus dekat SPM lak....
"Apalah ko ni....lepas PMR terus nak fokus dekat SPM lak..."
          Pada saat dan minit itu aku tidak sedar yang sebenarnya kata-kata dan pergerakan aku sentiasa diperhatikan oleh seseorang yang aku memang tidak kenal...ibarat'stalkerku'
"Hei Nita kitaorang balik dulu....jumpa esok!"
"Yea~jumpa esok....."

0 comments: