BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


Click here for Myspace Layouts

AFTER HEAR STORY..MUST FOLLOW!

Sunday, March 13, 2011

YEAY!!!!!

Assalam sumew...akhirnyew dpat gak aku bkk blog aku nie....aku dh lmew x update blog cuz aku lpew passwird die!!HUAAAAA!!!!!nseb baek dpat bkk blig klau x....trpaksew wat yg brunyew!!Abislah klau aku lpew password aku...so adew owang dh mrh sbb aku x dew citer bru~Tpi kowang x nk gi aku idea~Camnew aku nk wat.....tpi aku dh adew satu citer yg mnarik tuk dikongsi ngan korunk sume...just wait ha~but nie adew 4th chappter only...aku msih dlm keadaan merngka agi but....nnti klau dh siap merangka aku akan tulis ye.....wah2~akhirnyew...tibe jgk saat2 yg ditunggu2 iaitu CUTI!!!tapi.......adew bnyak kejew skool la~tu yg x skew tu~ala.....mlas tullah nk wat!Tpi nk wat camnew dh nmew pown bdx skool kan....trpakselah wat~klau x wat ckgu naek mnyak kan~mampus aku camtu~tpi nk diwat iter....korunk sumew tunggu jew la aku nyew citer yg akan datang~

0 comments: