BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


Click here for Myspace Layouts

AFTER HEAR STORY..MUST FOLLOW!

Monday, March 21, 2011

YeaY~!!! :D

Assalam sumew.........
akhirnya siap gak aku pnyew cerita yang 2nd.....
tapi an aku masih tak bagi tajuk untt\uk dua-dua citer aku kan...,,
ok~citer yg pertama diberi nama.....
'The meeting of Love....'.citer nie mmg sdih lah(sdihlah sngat)sbb die nyew hero mati an.....
jadi aku bagilah name tu...yg bermaksud perjumpaan pertama mereka ialah luv.....
lpas tu aku ade kwn aku nie(nme dirahsiakan)sruh aku wat citer cpat tpi aku x dew idea...jdi aku berjaya dpt idea bile terfikir untuk menyambung tentang kisah idup Nita~
jadi untuk citer yg kedua nie...tajuknya aku bagi....
'A sad memories of Japan'citer nie pulak psal live nita at japan.....aku rsew citer nie x best sngt kot sbb kowang x skew jepun but korea an~tpi aku nk wat jepun....jadi aku nk wat psal tsunami yg melanda jepun......agar citernyew best....jadi aku rsew aku mmg skew menaip nie....sbb aku leh wat latihan tangan.....tpi aku tkotlah jgk owang ktw aku nie cam tiru owang...nk wat citerlak...tpi aku mmg ade idea psal bndew nie...aku nmewkan blog aku nie 'A story i didn't know'sbb aku dpt idea dri sebuah lagu...aku sjew nmekan blog nie camtu tpi tiba-tuba lak aku ada idea nk wat citer jadi aku watlah citer.Aku amat berterima kasih kepada Mazatul Asfa Nabila yg selalu nk bcew citer aku yg x brapew best nie......walaupun seorang jew yg bcew but aku ttp nk wat yg da BEST!sbb aku mmg skew wt citer nie...maybe next time aku wat citer psal laen lak...sbb Nita nie aku dh tak tau nk wat psal apew agi...so next time maybe aku wat citer yg happy ending or klau adew idea psal nita lagi aku wat psal nita lak........aku hrap yg mmbacew citer aku nie dpt komen kat kotak warna biru tu...arap sesangat2!(kalau ada)....
smpai sini jewlah.........,
                                                                              BYE!:D

0 comments: